Translate

donderdag 27 april 2023

#OJEXE Openbaring 12:9-12 Van beneden spuugde het Vaticaan in de hemel met zijn godslasteringen, maar het spuug viel op de afgoden van het Vaticaan, inclusief de Bijbel, een evangelie besmet met de leugens van het Romeinse Rijk.

 ¿Cómo se hace un sombrero?, Así se hace un sombrero en el fútbol hijo mío. -


 Daniel 8:25 La victoria del príncipe de los príncipes -


 La evidencia doctrinal de que el imperio romano no respetó la palabra de Jehová


Ik doe wat zij zouden doen (Openbaring 12:7), ik vecht tegen de valse getuigenissen tegen God, en de Bijbel bevat die valse getuigenissen, daarom zegt Openbaring 12:9 wat er staat: de Bijbel maakt deel uit van dat wereldbedrog. Met deze woorden: Openbaring 22:18 Ik getuig tot een ieder die de woorden van de profetie van dit boek hoort: Als iemand hieraan iets toevoegt, zal God de plagen over hem brengen die in dit boek beschreven staan. 19 En als iemand iets afdoet van de woorden van het boek van deze profetie, zal God zijn deel wegnemen van het boek des levens, en van de heilige stad en van de dingen die in dit boek staan. Johannes verwees niet naar de Bijbel, de Bijbel bestond niet, Johannes verwees naar het ware evangelie dat bestond uit het vervloeken van vijanden, niet hen zegenen zoals de leugen stelt in Mattheüs 5:38-48, precies om deze reden vervloekt hij die van wie hij wist dat ze zelfs de woorden van het boek van dat boek dat hij schreef, zouden vervalsen, hoewel geen enkele leugen solide is, geen heilige stierf die liefde voelde voor hun vijanden die hen vermoordden, deze passage bewijst het: Openbaring 6:10 En ze schreeuwden het hardop uit , zeggende: Hoelang, Heer, heilig en waar, oordeelt en wreekt u ons bloed niet op degenen die op aarde wonen? God is ook wraakzuchtig, en die passage maakt het duidelijk: Openbaring 16:5 En ik hoorde de engel van de wateren zeggen: U bent rechtvaardig, o Heer, die bent en was, de Heilige, omdat u deze dingen hebt geoordeeld. . 6 Omdat zij het bloed van heiligen en profeten hebben vergoten, hebt u hun ook bloed te drinken gegeven; nou ze verdienen het. 7 Ik hoorde ook een ander, die vanaf het altaar zei: Inderdaad, Heer God van de hemelse machten, uw oordelen zijn waar en rechtvaardig. Liefde voor vijanden gebaseerd op een God die zijn vijanden liefheeft, maakt deel uit van de Romeinse leugens in het evangelie.




Met deze woorden: Galaten 1:6-8 Maar als zelfs wij, of een engel uit de hemel, u een ander evangelie verkondigen dat verschilt van het evangelie dat wij u hebben verkondigd, wees dan vervloekt. Sint-Paulus verwees naar zijn Romeinse vervolgers die hem later zouden vermoorden door hem te onthoofden om het evangelie dat hij predikte te vernietigen en een ander evangelie aan te kondigen, een weerspiegeld in de Romeinse Bijbel, waartoe ze zich bekeerden om hun binnenvallende gedrag helemaal niet te veranderen . De opvolgers van deze boosaardige indringers prediken onzin over het Romeinse rijk dat is omgevormd tot het rijk van valse religie:


Die imbecielen zeggen dat ze slechte daden kunnen doen, maar het is genoeg voor hen om te zeggen dat ze op hun beurt een langharige man met het uiterlijk van een Griekse god accepteren als hun enige heer en genoeg redder om vrij te zijn van Gods straf. ze bevestigen dat als een persoon goede werken doet maar die langharige man niet accepteert als zijn enige heer en voldoende redder, hij onder de toorn van God staat, welke god? Die valse God moet Lucifer zijn, verontwaardigd over degenen die hem niet aanbidden, maar de rechtvaardigen aanbidden of accepteren geen schepsel als voldoende redder, maar alleen de Schepper van het Universum Jehova! Hosea 13:4 Zij zullen geen andere Heiland aanbidden dan Jehovah.


Ik ben een computerprogrammeur geweest, ik hou van logica, in Turbo Pascal heb ik een programma gemaakt dat in staat is om elementaire willekeurige algebra-formules te produceren, vergelijkbaar met de onderstaande formule. In het volgende document in .DOCX je de programmacode kunt downloaden, is dit het bewijs dat ik niet dom ben, dus de conclusies van mijn onderzoek moeten serieus worden genomen. https://ai20me.files.wordpress.com/2023/02/math21-pas-code-of-a-turbo-pascal-program.docx

Als t=933.883 i i=t dan i=933.883


De belangrijkste conclusies van mijn onderzoek: De misleiding van het Romeinse Rijk in de Bijbel versus de boodschap van de vervolgden in de tijd van Christus. : https://penademuerteya.com/2023/04/06/de-misleiding-van-het-romeinse-rijk-in-de-bijbel-vs-de-boodschap-van-de-vervolgden-in-de-tijd-van-christus/


Ze hebben ons bedrogen: "Jezus is niet opgestaan op de derde dag", Hosea 6: 1-3 spreekt van meer dan één persoon en spreekt van weer leven na 2 dagen; maar het verwijst naar het 3e millennium omdat één dag in veel profetieën gelijk is aan 1000 jaar (Psalmen 90:4). Bevestigen dat de rechtvaardigen na twee dagen weer leven, staat daarom gelijk aan bevestigen dat ze na tweeduizend jaar weer leven na een speciale gebeurtenis, die speciale gebeurtenis is de dood van Jezus aan het kruis ten gunste van hen, de uitverkorenen (Psalmen 22, Psalmen 118:20), dit is het derde millennium, die tijd is dit en het valt samen met het tijdperk van internet , en alleen met deze technologie is het mogelijk om de profetie in Jesaja 42:1-4 te vervullen, omdat je moet oordelen zonder je stem te verheffen in de straten, en naar verre naties, en het moet doen totdat het recht zegeviert, de profetie van de laatste oordeel in Jesaja 42 en Psalmen 110 is alleen mogelijk met internet, wordt geoordeeld met woorden, en God gebruikt zijn boodschappers om ze over te brengen op het moment van het laatste oordeel (1 Korintiërs 6:2, Ezechiël 23:25), de uitdrukking om in de hemel zijn betekent aan de rechterhand van God zijn, en zo e is meer dan één in de hemel in de eindtijd (Psalmen 110:1-3, Jesaja 51:12-16, Psalmen 118:6-7, Openbaring 12:10). De terugkeer van Jezus uit de hemel met de wind en de wolken en met hetzelfde herstelde lichaam en dezelfde herinneringen die Jezus tweeduizend jaar geleden had, is onverenigbaar met de profetieën in Psalmen 118 waarnaar Jezus verwees in de gelijkenis van de slechte boeren (Matteüs 21 :33-43), ik herhaal: alleen via internet is het mogelijk om de wereld te beoordelen zonder onze stem te verheffen op straten en pleinen, internet maakt het mogelijk om verre landen razendsnel te beoordelen, zoals de parabel over de wederkomst van Christus (Matteüs 22:47), in een oorlog is de bazuin een communicatiemiddel omdat het een boodschap uitzendt (Openbaring 12:7), dus de boodschappen die door de rechtvaardige boodschappers worden verspreid, zijn oorlogswapens tegen de slechte boodschappers die opzettelijk verspreiden valse boodschappen tegen de ware boodschap van God, deze leugens zijn verankerd in de Bijbel, en zijn het werk van de corrupte handen van het Romeinse Rijk tegen de boodschap van de uitverkorenen: Mattheüs 24:1-49 en Handelingen 1:26- 27 tel Volgens ons is Jezus na zijn dood op de derde dag opgestaan en na ongeveer 40 dagen is hij zwevend naar de hemel opgestaan met het oog op verschillende getuigen, maar dat is niet waar; de Romeinen hebben sommige in afwachting zijnde profetieën voor de tijd van het einde laten doorgaan als reeds vervulde profetieën (bijvoorbeeld Psalmen 109 en Psalmen 91), ze hebben het bestaan van een verrader als Judas Iskariot uitgevonden, om te zeggen dat de vloek in de profetie Psalmen 109 was vervuld tegen hem, maar die profetie gaat over een profetie die gelijktijdig vervuld moet worden met die in Psalmen 118 en Psalmen 112 en die zijn voor de tijd van het einde, net als Jesaja 42; de profetie over de verrader zegt dat de verraden de verrader vertrouwden, en als we Psalmen 41 contextualiseren, is er meer dan één verrader; Psalmen 41 zou ook een profetie zijn voor de eindtijd, evenals Psalmen 109, Psalmen 118, Micha 7:5-13 en Daniël 12:1-3. Volgens de Romeinse versie van de gebeurtenissen van Jezus (Johannes 6:64) wist hij van tevoren al wie hem zou verraden omdat hij geen gewoon mens was met de 5 basiszintuigen die ik bijvoorbeeld heb, maar een omdat ze zintuiglijk superkrachten hebben, vertrouwt niemand degene van wie ze al weten dat hij een verrader is, en de profetie in Psalmen 41, die de Romeinen wilden laten doorgaan als profetie vervuld met Christus, zegt duidelijk dat het slachtoffer van het verraad de verrader vertrouwde . De terugkeer van Jezus is niet hetzelfde lichaam van zijn eerste leven omdat hij niet is opgestaan, zijn lichaam in stof is veranderd, de profetie die zegt dat de heilige boodschapper van God geen lichamelijke corruptie zal zien, is een profetie die verband houdt met het eeuwige leven voor de rechtvaardigen wanneer ze weer tot leven komen om onsterfelijkheid, eer en glorie te erven (Daniël 7:1-27, Psalmen 118:17-20, Psalmen 16:10, Daniël 12:1, Spreuken 19:14, Job 33:25, Leviticus 21 :13), de enige manier om dit te doen is door reïncarnatie omdat Psalmen 118 duidelijk maakt dat ze berispt moeten worden omdat ze de waarheid een tijdje niet kennen omdat ze de wijsheid moeten kennen om van de grote verdrukking af te komen (Spreuken 11:8-9, De Oude van Dagen staat voor wijsheid: met wijsheid vernietigen de heiligen het vierde beest: het wereldrijk geleid door de valse profeten die rondom Caesar overleggen tegen God en tegen zijn uitverkoren volk (Psalmen 2; Openbaring 19:19 -21) De Romeinse leugen in Handelingen 1:1-26 is niet in overeenstemming met de waarheid Mattheüs 21:33-44 (Psalmen 118:7-23). De Romeinen hebben het evangelie bijna volledig vernietigd en de Bijbel vertegenwoordigt die Romeinse bespotting van God, maar de ware profetieën zijn dat nog steeds en worden om dezelfde reden vervuld, en Jahweh, de god van de rechtvaardigen, zal met zijn daden demonstreren dat hij alleen liefheeft zijn vrienden en haat alleen zijn vijanden.

Adivinanza, ¿Qué es?: un libro que es mezcla de verdades judías con falsedades de esos condenados romanos

https://ovni03.blogspot.com/2023/02/adivinanza-que-es-un-libro-que-es.html

El amor y el odio.

https://penademuerteya.com/2023/02/26/el-amor-y-el-odio/

I am now focused in posts in Spanish, but after reading this horrible news I feel the need to do something againsts those kind of dogs and their irresponsible owners, this kind of news occur everywhere, it is a global problem.

https://ovni03.blogspot.com/2023/02/i-am-now-focused-in-posts-in-spanish.html

Los errores humanos se repiten porque los ángeles rebeldes en su error crearon errores.

https://ufo-01-88.blogspot.com/2023/03/los-errores-humanos-se-repiten-porque.html

"Siempre he discrepado con el Diablo sobre el concepto de justicia", firmado: "San Gabriel arcángel."

https://sangrergnas.blogspot.com/2023/01/siempre-he-discrepado-con-el-diablo.html

El Doctor Muerte tiene sus días contados como médico.

https://treearbol.blogspot.com/2023/02/el-doctor-muerte-tiene-sus-dias.html

Dios no quiere que todos se salven: El mensaje en Isaías capítulo 6 y los hechos así lo demuestran

https://eltiempoavanzasindetenerse.blogspot.com/2023/03/dios-no-quiere-que-todos-se-salven-el.html

Todos mis discursos son sinceros, ninguno es hipócrita ni retorcido; todos son claros para el inteligente pero son confusos para el estúpido.

https://ufo22-88.blogspot.com/2023/02/todos-mis-discursos-son-sinceros.html

Обман Римської імперії в Біблії проти. послання переслідуваних за часів Христа.

https://wp.me/peyAFc-MT

A los falsos profetas les gusta la sangre humana derramada sin sentido!. Mientras que sus ídolos derraman sangre falsa!.

https://exito-definitivo.blogspot.com/2023/01/a-los-falsos-profetas-les-gusta-la.html

Ayer alguien me preguntó: «¿Por qué ensucias los postes pegando esos avisos?».

https://eltiempoavanzasindetenerse.blogspot.com/2023/01/ayer-alguien-me-pregunto-por-que.html

Los temores del Diablo se concretizan mientras que los deseos de los santos ángeles les son concedidos.

https://gabriel-loyal-messenger.blogspot.com/2023/03/los-temores-del-diablo-se-concretizan.html

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

"#ESEJU Er zijn mensen die van de Duivel houden omdat ze onverdiende rechten creëren voor de kinderen van de Duivel, de kinderen van de Duivel zijn moordenaars, afpersers en lasteraars, net als de Duivel handelden de Romeinen als de Duivel door Christus en ware Christenen te vermoorden; Toen deden ze alsof ze rechtvaardige mensen waren, zoals hun slachtoffers waren, ze vervingen hen maar gedroegen zich als valse profeten; maar dit gebeurde niet voordat ze de oorspronkelijke boodschappen van de christenen vervalsten met duivelse doctrines zoals: ""Heb de kinderen van de duivel lief (Matteüs 5:38-44 versus Matteüs 13:38-43)"", onder het excuus van het gehoorzamen aan deze valse doctrine. , zijn de aanbidders van Lucifer tegen de rechtvaardige doodstraf. Op mijn website penademuerteya.com vecht ik tegen de belangen van de aanbidders van Lucifer, maar ik vecht voor de belangen van gerechtigheid die God verdedigt, daarom verdedigt en beschermt God mij. De verdedigers van deze beesten (moordenaars, afpersers en lasteraars) voeren oorlog tegen ons die goede mensen zijn, onze vijanden hebben de boodschap van gerechtigheid vervalst met de doctrine van ""liefde voor het beest"" (liefde voor de vijand), iets nutteloos omdat het beest is recidivist (Daniël 12:10). Openbaring 19:19 En ik zag het beest, en de koningen der aarde, en zijn legers, verzameld om oorlog te voeren tegen hem die op het paard zat, en tegen zijn leger. Openbaring 12:9-12 Het grote bedrog van de Romeinse vervolger in de Bijbel wordt vernietigd."

 Hola cielo justo y adiós mundo cruel.  La derrota de Atenea, la diosa griega de la usurpación, la calumnia y la soberbia. -  She was ma...