Translate

donderdag 27 april 2023

"#LUPIR Satan: ""Als je het woord van mijn boodschappers niet accepteert dat je je vijand moet liefhebben en degenen moet zegenen die je vervloeken (Matteüs 5:38-44), dan zul je mijn vriend niet zijn, maar mijn vijand en je zult behoor tot degenen die ik met haat zal vervloeken door te zeggen: ""Ga weg van mij, vervloekten, ga in het eeuwige vuur dat is voorbereid voor de duivel en zijn engelen, want ik dorstte naar gerechtigheid en jullie hebben me nooit geholpen (Matteüs 5:6, Mattheüs 25: 41-42)"". Gabriël: ""Satan, ik heb het woord van je boodschappers verworpen omdat ik predik dat je alleen degenen moet liefhebben die van je houden en dat je alleen degenen moet zegenen die je zegenen, met je woorden hebben je boodschappers me niet geholpen in mijn zoektocht naar gerechtigheid voor Abel, de zoon des mensen: oog om oog, tand om tand, leven voor leven, doodde Kaïn, uw zoon, Abel, Kaïn moet terechtgesteld worden want dat heet gerechtigheid (Exodus 21: 14, Psalmen 58:10 -11), maar jij, als de vader van Kaïn, je bent in opstand gekomen tegen het woord van God en je hebt de woorden van Gods boodschapper vervalst om je zoon Kaïn te beschermen, daarom zeg ik tegen Kaïn en de rest van je zonen: ""Ga weg van mij bloedige mannen, ik haat je volledig (Spreuken 29:27, Genesis 3:13-15), omdat je God haat en zijn naam ijdel gebruikt (Matteüs 7:22-23, Psalmen 139:19-22), ga naar de eeuwig vuur bereid voor de duivel en zijn boodschappers (Jesaja 66:22-24) omdat ik gerechtigheid zocht (Exodus 21:16, Exodus 20:14) maar je hebt me nooit geholpen."""

 Apocalipsis 12:7 Gabriel y sus ángeles luchaban contra Satanás; y luchaban Satanás y sus ángeles


 El arcángel Gabriel ataca con su tridente a la serpiente antigua (a Satanás) - Apocalipsis 12:7-12


 Pedro Castillo pide a policías que le amarren los zapatos... ¿También tienes discapacidad física?.


Ik doe wat zij zouden doen (Openbaring 12:7), ik vecht tegen de valse getuigenissen tegen God, en de Bijbel bevat die valse getuigenissen, daarom zegt Openbaring 12:9 wat er staat: de Bijbel maakt deel uit van dat wereldbedrog. Met deze woorden: Openbaring 22:18 Ik getuig tot een ieder die de woorden van de profetie van dit boek hoort: Als iemand hieraan iets toevoegt, zal God de plagen over hem brengen die in dit boek beschreven staan. 19 En als iemand iets afdoet van de woorden van het boek van deze profetie, zal God zijn deel wegnemen van het boek des levens, en van de heilige stad en van de dingen die in dit boek staan. Johannes verwees niet naar de Bijbel, de Bijbel bestond niet, Johannes verwees naar het ware evangelie dat bestond uit het vervloeken van vijanden, niet hen zegenen zoals de leugen stelt in Mattheüs 5:38-48, precies om deze reden vervloekt hij die van wie hij wist dat ze zelfs de woorden van het boek van dat boek dat hij schreef, zouden vervalsen, hoewel geen enkele leugen solide is, geen heilige stierf die liefde voelde voor hun vijanden die hen vermoordden, deze passage bewijst het: Openbaring 6:10 En ze schreeuwden het hardop uit , zeggende: Hoelang, Heer, heilig en waar, oordeelt en wreekt u ons bloed niet op degenen die op aarde wonen? God is ook wraakzuchtig, en die passage maakt het duidelijk: Openbaring 16:5 En ik hoorde de engel van de wateren zeggen: U bent rechtvaardig, o Heer, die bent en was, de Heilige, omdat u deze dingen hebt geoordeeld. . 6 Omdat zij het bloed van heiligen en profeten hebben vergoten, hebt u hun ook bloed te drinken gegeven; nou ze verdienen het. 7 Ik hoorde ook een ander, die vanaf het altaar zei: Inderdaad, Heer God van de hemelse machten, uw oordelen zijn waar en rechtvaardig. Liefde voor vijanden gebaseerd op een God die zijn vijanden liefheeft, maakt deel uit van de Romeinse leugens in het evangelie.




Met deze woorden: Galaten 1:6-8 Maar als zelfs wij, of een engel uit de hemel, u een ander evangelie verkondigen dat verschilt van het evangelie dat wij u hebben verkondigd, wees dan vervloekt. Sint-Paulus verwees naar zijn Romeinse vervolgers die hem later zouden vermoorden door hem te onthoofden om het evangelie dat hij predikte te vernietigen en een ander evangelie aan te kondigen, een weerspiegeld in de Romeinse Bijbel, waartoe ze zich bekeerden om hun binnenvallende gedrag helemaal niet te veranderen . De opvolgers van deze boosaardige indringers prediken onzin over het Romeinse rijk dat is omgevormd tot het rijk van valse religie:


"Die imbecielen zeggen dat ze slechte daden kunnen doen, maar het is genoeg voor hen om te zeggen dat ze op hun beurt een langharige man met het uiterlijk van een Griekse god accepteren als hun enige heer en genoeg redder om vrij te zijn van Gods straf. ze bevestigen dat als een persoon goede werken doet maar die langharige man niet accepteert als zijn enige heer en voldoende redder, hij onder de toorn van God staat, welke god? Die valse God moet Lucifer zijn, verontwaardigd over degenen die hem niet aanbidden, maar de rechtvaardigen aanbidden of accepteren geen schepsel als voldoende redder, maar alleen de Schepper van het Universum Jehova! Hosea 13:4 Zij zullen geen andere Heiland aanbidden dan Jehovah.


Ik ben een computerprogrammeur geweest, ik hou van logica, in Turbo Pascal heb ik een programma gemaakt dat in staat is om elementaire willekeurige algebra-formules te produceren, vergelijkbaar met de onderstaande formule. In het volgende document in .DOCX je de programmacode kunt downloaden, is dit het bewijs dat ik niet dom ben, dus de conclusies van mijn onderzoek moeten serieus worden genomen. https://ai20me.files.wordpress.com/2023/02/math21-pas-code-of-a-turbo-pascal-program.docx

Als n=421.846 i l=n dan l=421.846


De belangrijkste conclusies van mijn onderzoek: De misleiding van het Romeinse Rijk in de Bijbel versus de boodschap van de vervolgden in de tijd van Christus. : https://penademuerteya.com/2023/04/06/de-misleiding-van-het-romeinse-rijk-in-de-bijbel-vs-de-boodschap-van-de-vervolgden-in-de-tijd-van-christus/


Er zijn mensen die van de Duivel houden omdat ze onverdiende rechten creëren voor de kinderen van de Duivel, de kinderen van de Duivel zijn moordenaars, afpersers en lasteraars, net als de Duivel handelden de Romeinen als de Duivel door Christus en ware Christenen te vermoorden; Toen deden ze alsof ze rechtvaardige mensen waren, zoals hun slachtoffers waren, ze vervingen hen maar gedroegen zich als valse profeten; maar dit gebeurde niet voordat ze de oorspronkelijke boodschappen van de christenen vervalsten met duivelse doctrines zoals: ""Heb de kinderen van de duivel lief (Matteüs 5:38-44 versus Matteüs 13:38-43)"", onder het excuus van het gehoorzamen aan deze valse doctrine. , zijn de aanbidders van Lucifer tegen de rechtvaardige doodstraf. Op mijn website penademuerteya.com vecht ik tegen de belangen van de aanbidders van Lucifer, maar ik vecht voor de belangen van gerechtigheid die God verdedigt, daarom verdedigt en beschermt God mij. De verdedigers van deze beesten (moordenaars, afpersers en lasteraars) voeren oorlog tegen ons die goede mensen zijn, onze vijanden hebben de boodschap van gerechtigheid vervalst met de doctrine van ""liefde voor het beest"" (liefde voor de vijand), iets nutteloos omdat het beest is recidivist (Daniël 12:10). Openbaring 19:19 En ik zag het beest, en de koningen der aarde, en zijn legers, verzameld om oorlog te voeren tegen hem die op het paard zat, en tegen zijn leger. Openbaring 12:9-12 Het grote bedrog van de Romeinse vervolger in de Bijbel wordt vernietigd.


"

En las plazas de armas de muchos países encontramos catedrales y las banderas amarillas y blancas del Vaticano.

https://midioslogico.blogspot.com/2023/02/en-las-plazas-de-armas-de-muchos-paises.html

Bien hizo el presidente de Nicaragua, Daniel Ortega, en suspender relaciones con el Vaticano

https://gabriel-loyal-messenger.blogspot.com/2023/03/bien-hizo-el-presidente-de-nicaragua.html

The Romans conspired and acted against the true holy covenant. I will show you how and I will show you what the true holy covenant is.

https://ufoxai2000033.blogspot.com/2023/02/the-romans-conspired-and-acted-against.html

Pablo Solis, Zeús te busca para darte uno de los tres regalos que te prometió

https://eltiempoavanzasindetenerse.blogspot.com/2022/06/pablo-solis-zeus-te-busca-para-darte.html

Jesús como justo jamás sería el abogado defensor de personas violentas o injustas: Proverbios 17:15 El que justifica al impío, y el que condena al justo, Ambos son igualmente abominación a Jehová.

https://gabriel-loyal-messenger.blogspot.com/2023/01/jesus-como-justo-jamas-seria-el-abogado.html

Chose your "pill": Red or Blue. But if you choose the red pill : reality will hit you because it hates those who deny it.

https://videos-serie-lr.blogspot.com/2023/03/chose-your-pill-red-or-blue-but-no.html

Even if you intervene on behalf of the hostiles, you will not be able to avoid their fate or yours, Shemihaza

https://enverdadenjusticia.blogspot.com/2023/03/even-if-you-intervene-on-behalf-of.html

Si yo creyese que no hay gente virtuosa en la humanidad entonces yo no haría este esfuerzo de tratar de encontrarlos y orientarles: quiero ayudar a los virtuosos

https://ovni03.blogspot.com/2023/04/si-yo-creyese-que-no-hay-gente-virtuosa.html

Devil means slanderer, and by slandering the Pope shows what school he comes from, he comes from the school of the Devil

https://penademuerteya.blogspot.com/2023/01/devil-means-slanderer-and-by-slandering.html

No pienses como tonto, no creas que los culpables de asesinato te va a decir el verdadero mensaje de sus víctimas, los asesinos son capaces de decirte: "ellos nos pidieron que los matemos y como nosotros ayudamos al prójimo nosotros lo hicimos".

https://ufoxai2000033.blogspot.com/2023/01/no-pienses-como-tonto-no-creas-que-los.html

¿Por qué la mayoría de imágenes ya no se ven en muchas publicaciones anteriores al 11 de Enero de 2023 en mis blogs?, Why are most of the images no longer visible in many posts in my blogs?

https://gabriel-loyal-messenger.blogspot.com/2023/01/por-que-la-mayoria-de-imagenes-ya-no-se.html

Ella seguramente me encontrará, comprenderá el misterio que yo entiendo: En los días de la voz del séptimo ángel, en mis días.

https://amoralajusticia.blogspot.com/2023/02/ella-seguramente-me-encontrara.html

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

"#ESEJU Er zijn mensen die van de Duivel houden omdat ze onverdiende rechten creëren voor de kinderen van de Duivel, de kinderen van de Duivel zijn moordenaars, afpersers en lasteraars, net als de Duivel handelden de Romeinen als de Duivel door Christus en ware Christenen te vermoorden; Toen deden ze alsof ze rechtvaardige mensen waren, zoals hun slachtoffers waren, ze vervingen hen maar gedroegen zich als valse profeten; maar dit gebeurde niet voordat ze de oorspronkelijke boodschappen van de christenen vervalsten met duivelse doctrines zoals: ""Heb de kinderen van de duivel lief (Matteüs 5:38-44 versus Matteüs 13:38-43)"", onder het excuus van het gehoorzamen aan deze valse doctrine. , zijn de aanbidders van Lucifer tegen de rechtvaardige doodstraf. Op mijn website penademuerteya.com vecht ik tegen de belangen van de aanbidders van Lucifer, maar ik vecht voor de belangen van gerechtigheid die God verdedigt, daarom verdedigt en beschermt God mij. De verdedigers van deze beesten (moordenaars, afpersers en lasteraars) voeren oorlog tegen ons die goede mensen zijn, onze vijanden hebben de boodschap van gerechtigheid vervalst met de doctrine van ""liefde voor het beest"" (liefde voor de vijand), iets nutteloos omdat het beest is recidivist (Daniël 12:10). Openbaring 19:19 En ik zag het beest, en de koningen der aarde, en zijn legers, verzameld om oorlog te voeren tegen hem die op het paard zat, en tegen zijn leger. Openbaring 12:9-12 Het grote bedrog van de Romeinse vervolger in de Bijbel wordt vernietigd."

 Hola cielo justo y adiós mundo cruel.  La derrota de Atenea, la diosa griega de la usurpación, la calumnia y la soberbia. -  She was ma...